oveg-norge

gode gud ge mig ett jobb så vi slipper snåla så förbannat mycket. just nu har vi inte råd att ens köpa påskmat. surt. jag får äta ägghalvor och inget mer. ungefär. vi ska iofs inte göra så mycket påskig mat. men jag får äta ägg och potatisklyftor då. inte heller så peppat. faktiskt. inte ett dugg. jag vill ha riktig mat. har inte fått quorn en enda gång sen jag kom hit. fasen. men när roberts pappa åker till norge nästa gång skulle ha nog ta med lite. hoppas det. för det här håller inte i längden. not at all. suck. jag börjar bli lite bitter, men det är nog mest för att jag är så jäkla hungrig. förvisso åt vi ordentlig frukost, men efter det är allt jag ätit in helav chokladhare. suck. jag behöver mat. och i norge är man tydligen inte vegetarian alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback