sandefjord day one&two

vi packade upp allt. tusen tusen tack till mamma och pappa T för hjälpen. de stannade till skitsent och hjälpte oss med att packa upp det mesta. efter en massa packande och pusslande för att få plats med allt det sista gick jag och la mig. en god natts sömn. och vaknade av mig själv relativt tidigt. idag har vi bara grejjat lite smått. köpt lite mer mat och kollat in stan. plockat in alla sista småsaker här och var och sen tagit det lugnt. ganska skönt att komma hit en fredag så man kan göra allt i egen takt och sen hinna ta det lugnt innan måndagen startar och det är dags att sätta igång med allt. fixa skattekort, leta jobb, och så vidare.

morgondagen kommer nog också bli ganska lugn. jag ska pyssla endel, fixa lite med gardiner, klistra lite bilder och sen kanske gå en sväng till affären. det mesta är stängt på söndagar, så även vanliga mataffärer, men mackarna är öppna. får se om jag hittar något spännande där. hur som helst så är det viktiga imorgon att ta en långpromenad. om vädret är okej det vill säga. det har varit lite regnigt och mulet igår och lite idag. men förr eller senare kommer det fina vädret. och jag vill komma igång med långpromenader direkt. bra att skapa en rutin från början när jag är här och dessutom bra för att utforska staden. till fots alltså. då lär man sig hitta så mycket lättare sen. någon dag ska jag ta med kameran ut på promenad också, så ska jag ta bilder på alla stunning hus som ligger vid havet. i luv them.

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback