söndagkväll

idag har varit en väldigt vanlig dag. vi vaknade ganska sent. tog en långpromenad som fick bli kortare än vi tänkt, men ändå ganska lång, på grund av att det blåste som bara den. hade ingen mössa så jag började gnälla och det resulterade i att vi gick hem, haha. hade tänkt ta en massa fina bilder på staden men i vandlig ordning glömde jag ladda batteriet till kameran så det dog direkt ungefär. men några fick jag. helt underbara hus, men piratbåten vi bor granne med får bli en annan gång (: vi har trvliga hyresvärdar förresten. så vet ni det också!

nu strax ska jag ta en dusch var det tänkt, och sen ska jag pyssla lite. laga en tröja, kanske sy upp gardinerna (ytterst otroligt att jag gör det idag dock) och även klistra lite i mitt nya album. förresten har vi regestrerat oss på manpower och så idag också! så imorgon ska vi försöka få tag på mannen som är kontaktperson och tala lite med honom och förhoppningsvis boka ett möte med intervju och sådär. ja, det blir nog bra. jag börjar bli rastlös av att gå omkring på våra 30kvm och inte göra något. jag behöver underhållning, helt klart!

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback