stuebilder

här kommer lite bilder från flytten. eller kanske inte så mycket från själva flytten. mer det färdiga resultatet.

       

1. All packning från dadyo innan vi for.
2. Robi som pysslar och ställer i ordning i den maffiga mediahyllan!
3. Massa sladdar som ska stoppas undan, men där är i allafall sängen. jag tog en paus från packning och såg på tjärleksfilm.
4. myshörnan, redan tillstökat, men still mysig.
5. hallen (och jag blev för snygg så jag fastnade bara halvt på bilden)
6. badrummet - holyplace - äntligen får jag plats med allt jag vill och slipper leva i en necessär!
7. things, plick och plock.
8. kjöcken. om man nu får kalla det så. köksdel i allafall.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej på er!SÅ mysigt det ser ut! Skönt att ni är framme och börjar komma i ordning. Blogga nu extra mycket och med en massa bilder så vi får följa er. Spännande! Krama R och ha det bra. Var försiktiga och somna inte osams! ;) Min lilla trollunge har flyttat, till ett annat land till råga på allt.:) *tårögd* Love you, kramar Karlssons!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback