where stars are made

jag tänkte börja med att säga att idag har jag en killer playlist igång. riktig nostalgi. tänker inte namedropa några band eller så. bara säga att jag älskar när såna här stunder dyker upp. jag sitter här i soffan och bara njuter av minnen som kommer upp när en ny låt pluppar upp. dear god. det är riktigt bra! och något jag helt klart borde göra oftare. idag är faktiskt första dagen sen vi kom hit som vi lyssnade på min musik. hah. det har inte blivit av. jag har inte haft lust. men idag ville jag ha lite gamla godingar, så nu är det evelinamusikkväll som gäller. jag gillart. en av låtarna tänker jag iofs ta upp, det är en väldigt understruken låt för mig. where stars are made av underbara granada. anledningen till bloggnamnet (ganska uppenbart?) är att jag är mer eller mindre besatt av denna låt. eller, hum, vi kan säga såhär. den låten är jag. det är min låt. simple as that. så därför vill jag i kärlekens namn (hahaa) be er lyssna på den. jag kan säga som filippa bark; har ni inte hört den hör den. alldeles förträffligt (och där tog mina överdrivarord slut) bra låt. och så får ni komma ihåg att relatera till mig (och nej, jag är  inte ett dugg ego, alls faktiskt).

kärlek!
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback