bildär va

 



några fler bilder på jennifer och ester som jag lovat. fick lite tid över nu och lite inspiration också. så två till blev det i allafall. en fin på ester. jennifer hade gräs i handen. och den dumma hunden trodde det vår godis så hon satt så fint så fint. haha. och den andra speglar väl deras personlighet ganska väl. dom är fullständigt galna båda två. totalt alltså. de flesta bidlerna jag tog den kvällen såg ut så som denna. helt galna och en ester som kutade runt som en vilde. fantastiskt att jag lyckades få några bilder där hon stod stilla. hah, men en fin kväll hur som helst. gärna fler fler gånger. många. jag och min älskade bubbis.

kärlek,
lala

Kommentarer
Postat av: Lexie

så härliga bilder :D

Postat av: bubbis

åååhå va fiiina :)

2008-07-06 @ 23:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback