coldplay



underbara coldplay har börjar ge tjyvlyssningar på de nya låtarna. denna är min favorit hittills och jag vill bara ta första bästa plan till nyc och se dem spela at madison square garden. det skulle vara så häftigt. eller om jag ska vara mer verklighetstrogen kanske jag skulle ta en trip över till london för att gå på premiären? kanske? annars får jag snällt och tålmodigt vänta tills de kommer till sverige. förmodligen blir det i höst. jag längtar. inget i världen kan bli bättre. äntligen får jag kanske se de mest fantastiska musiker som finns. jag ska hänga på låset till ticnet eller wherever biljetterna säljs. detta är ej tillåtet att missa. måste gå. tänk att få se yellow live. jag kommer gråta blod ungefär. uuuuuuuuuuuh KÄRLEK!

/den där lala som fortfarande är 17 år och är kär och besatt i popstjärnor ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback