dresscode

ikväll är det firmafesten, eller vad jag nu ska kalla den. fest på torp hur som helst. det ska bli kul tror jag, men igår fick vi reda på att det mer eller mindre var dresscode. det skapade lite problem, jag äger knappt någon klänning eller så, och robert har alla sina finkläder i nora. så alltså finns följande att göra; 1 - åka racerbil till nora idag och hämta alltihop eller 2 - dra till stan i hopp om att finna något nytt som är snyggt. vi satsar på alternativ 2 då vi inte äger något racerbil. alltså är vi nästan uppe med tuppen idag, han gick nog upp för 3 timmarsen sådär. och snart ska vi bege oss ner till byn och leta snyggsaker. jag har en aning om vad det kan bli för min del, men robi är hittills helt blank, vi får se om vi hittar något. vi får se. annars får vi väl helt enkelt antingen strunta i att gå dit, eller gå dit så fina vi kan och hoppas på det bästa. mja. hum, det skulle tydligen bli tapas ikväll också, det kan vara ritkigt trevligt. i hope. men kvällen kommer bli lugn, vi ska nog itne stanna jättelänge och sådär. det förstör ju verkligen hela söndagen sen då.

ja, nu har jag rotat fram lite sommarkläder som matchar dagens väder (shit det är fint väder på en lördag? kan det stämma? det som hittills regnat i stort sett varenda helg sen vi kom hit? WIWIWI). jag ser riktigt somrig ut, ganska härlig känsla. och det blåser nog lite ute, men annars är det strålande solsken i allafall. ska försöka käka lite också innan vi drar ner, i allafall lite frukt eller så, så jag inte blir på dåligt humör mitt i rundan. det vore bara förjäkligt haha. hoppas alla hemma har det gott och att ni får en underbar helg!

kärlek,
lala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback