grillkväll i rosevalley

senast jag var hemma åkte jag och cecilia till mamma där vi blev bjudna på grillkväll. det var hur mysigt som helst. och jennifer blev med oss dessutom. hon och hennes galna men söta hund ester. esterella. eller vad hon nu kan tänkas heta. jag gillar mest hunden. hur som helst. lite sköna sommarkvällsbilder från grillningen kommer här alltså.



här har vi värdinnan aka mamma som står och fixar iordning maten (som dessutom var görsa god som vanligt).
jag bara älskar att grilla i rosevalley. det är somrigt och alltid trevligt.



under tiden passade lillan på att posera. den officiella andminen.



jag gjorde oskyldigposen just denna majkväll. den blev sådär den här gången.



bubba är alltid bara så himla häftig. den bäste tjejen jag vet.
tillsammans med de två ovanstående.



ester är så fin på den här. hon ser helt lugn och klok ut.
tvärt emot hur det faktiskt är alltså.



pch voila! färdig och oköttig grillmat! jag älskart.

kärlek,
lala

Kommentarer
Postat av: andi

Vi grillar snart? Rosevalley ser jättemysigt ut. Eller låter.

2008-05-20 @ 01:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback