konsten att överreagera

jag har precis sett avsnitt 12 och gråtit massor. mitt första riktiga gråtavsnitt faktiskt. jag har längtat. men vatusan? vad är det som händer? jag har kollat säkert 4 avsnitt idag och tänker deffenitivt fortsätta. hur ska det här bli? det går ju inte? jag är i upplösningstillstånd tror jag. sen har jag förvisso konsten att överreagera på saker jag får tänka såhär "evelina, ta det lugnt, det är bara på tv, inget sorgligt hände påriktigt". men ändåå, hur ska detta gå? aaaah. tusen frågor. detta hamnar nog under kategorin varför. just för att det är det enda som poppar upp i mitt huvud nu. på återseende. åter till smallville alltså.

kärlek (och lite sorgsenhet nu då)
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback