ny design och nostalgi

tänkte att det var dags för en ny design. i takt med att det blir sommar känns den jag hade lite missanpassad. därför tar jag, för första gången, ett foto som header denna gång. vi får se. jag gillar den hur som helst. precis som allt som oftast på mina bilder medverkar bobby. inget undantag denna gång, och bilden är en tribute kan man väl kanske säga. hur som helst. de gamla bloggutseendena kommer här. jag har aldrig varit sådär superintresserad av att ändra massvis. jag gillar strukturen och kör på ändrig av färg och sådär mest. men här är de olika jag haft i allafall. många är årstidsanpassade kom jag på. hur som helst. här kommer dom. jag har nog gillat allihop precis när jag hade dom. ingen jag direkt ogillade. men nu ska jag försöka köra lite foton i headern istället. det kommer dröja länge innan jag hakar på trenden att ha idolbilder på mig själv. förhoppningsvis strävar jag emot det föralltid, men jag ska aldrig säga aldrig. hah, men hur som helst kände jag att detta var på sin plats. ett av de största intressena är ju trots allt foto. då kan det vara kul att visa upp det lite extra sådär. snart kanske jag till och med börjar lägga ner tid på utseendet av bloggen. men denna tog någon minut som de andra. mest på kul för att få lite förändring.

 

 

 



kärlek,
lala


Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

snygg är den nu din bloggdesign.

Kram

2008-05-14 @ 19:04:24
Postat av: Denis

schnyggt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback