rainy day

nu har vi haft besök! de åkte för några timmarsen iofs, men vi har grejjat med massa. bland annat gråtit floder till sista avsnittet OC, säsong 1. huah. jag hatar och älskar sorgliga slut. men nu laddar jag inför nästa säsong. den ska ses om ungefär en månad. yeah. det blir nog bra. hum.

hur som helst, besöket var himla mysigt. vi hade det jättetrångt och gott. så nu har vi provat äta på helt uppfällt bord, vi har provat fälla ut soffan till en säng och vi har provat att samsas i köket. det funkar! det är säkert. så nu kan alla hälsa på. vi hade det himla mysigt i allafall, även om vädret inte var med oss. vi hade planer för både igår och idag men då det regnat konstant sen familjen T anlände här fanns inte mycket att göra åt den saken. så nästa gång får vi se till att ha med en extraplan som fungerar inomhus också. vi fick improvisera kvällen. det blev tacos, det blev scene it och det blev nya gta. robert har längtat jättelänge. så nu äntligen får han spela hah. idag blev det egentligen inte så mycket, vi åt frukost ihop och lite sådär. sen åkte de till svea igen. dags att fortsätta jobba ju. ett helt kök ska bli klart! och jag bara längtar efter att se det. det kommer vara så himla snyggt! gah. jag får ta en sväng förbi nora när jag är hemma nästa gång. helt klart! på köksvisit, kolla in tommies nya rum och förhoppningsvis käka gott. käka gott är lite av mitt bästa med att vara hemma. mat som inte vi har lagat. visserligen är vi gudar i köket, men ibland är det kul med andras mat. och det smakar alltid gott hemma. så är det bara.

jag ska nog hitta på något snart. antignen se en film eller gå ut och gå. egentligen vill jag ju ut och gå, men vädret tar verkligen emot nu. det regnar fiortfarande. jag äger inte ens ett paraply slog det mig häromdagen. suck. jag vill. men det blir hur som helst inga större grejer idag, för imorgon är det jobb som vanligt. efter en ledig dag. kanske ska jag bara värma den där risgrynspuddingen farmor lagat till oss och sen mysa ner mig i soffan och se på film. medan robert dödar runt i NY. ja, det ska jag nog.

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback