rich like a troll

jag kommer bli det. alldeles säkert. just nu ska jag bara jobba och jobba tills jag inte orkar mer. för så mycket övertidsmöjligheter som det är just nu har det inte varit sen vi kom hit. och mer blir det. hela juni kommer vara fullproppad. och gränsen på 25timmar finns inte just nu. härligt! denna halvmånad blev det i allafall 24 timmars övertid. det är skönt. kanske mer dessutom. men det som är säkert i allafall. sen på mändag är det nya tag och massa mera jobb. dricka mycket kaffe kanske? fast jag gillar ju inte kaffe. förståss. cola någon? vi får se hur jag löser detta. just nu är det på överskottsenergi. och det fungerar för mig. imorgon blir det fyra timmar dessutom så då bjuds det på övertidsmat = ingen matlagning = ingen disk! yesyes! på tal om disk jag ska ta tag i berget vid diskbänken nu. fast som tur är har jag världens bästa man som redan diskat det värsta, så nu tar jag bara kullen som är kvar. så skönt. han är bra han. hur som helst, pengarna ja. jag ska spara undan mer än vanligt. bara köpa det jag behöver. betala hyra, köpa mat och sen utgiften denna månad blir till studentpresenter. det blir lagom. mer behövs inte. dessvärre är det ju svindyrt att hälsa på i sverige. men det får det vara värt. jag älskar att vara hemma, så är det bara. hellre far jag hem en gång då och då än att bli allt för norskad och jätterik. så är det nog. hah.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

och jag gillar att du kommer hem också.. glöm inte det :)

2008-05-29 @ 22:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback