tuesday, feels like monday

idag blir det en snabbis. får skriva mer om sverige sen och sådär. hade det i allafall underbart bra hemma. träffade lagom många och hann verkligen lägga tid på de jag ville just denna gång. härligt. dessutom blev det en batteriladdning. så idag har jag varit förvånansvärt pigg på jobbet, fast jag började klockan 6 och jobbade till 14. och nu, efter att äntligen ha tagit tag i att skriva de brev jag planerat att göra i kanske två veckors tid nu, ska jag ta en promenad ner till meny och posta breven. hoppas de kommer fram snart och blir till nöje (säger man så?)

hur som helst. en promenad var det ja. dessutom har jag varit duktig idag. jag har överfört en massa stålar till svenska kontot (om det nu fungerar, hold your thumbs) och sen fixat och donat med sånt jag tänkt göra ett tag. det känns riktigt bra. stars till mig helt enkelt. och så ja, promenaden nu igen. det är nog inte så kallt ute nu heller. kanske tar sommarskor och en vårjacka bara. efter promenaden blir det dagens belöning. nämligen avsnitt nummer 9 i 5 säsongen. jag har längtat. tusen tack till andreas och till danne som lånat ut denna underbara serie till mig. evigt tacksam. och jag ska njuta av varje avsnitt (ja, jag menar smallville).

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback