lördag

imorgon bär det av till oslo igen och denna gången ska jag absolut tagga till lite bättre. strunta i att bli sjuk och dessutom inte ha sönder datorn så jag faktiskt kan söka jobb via den. det ska jag minnsan göra! ska lägga in intressegrejer på varenda trevligt boende jag hittar. sen ska detta gå som smort i hope. peppar dessutom massor på att få med mig lars till storstaden. och sen de blonda damerna. det kan bli riktigt trevligt. jag vill verkligen stanna där ett tag nu. få en fast punkt ett par månader. lite rutiner. och kanske en gnutta spontant blandat med det. hur som helst. ska bli kul att komma dit igen imorgon. jag har faktiskt redan börjat gilla det och snart kan det nog även bli hemma.

ikväll har jag tagit det jättelugnt. sett på film med lillan. fick starta med a love song for bobby long. klassiker! vidare med gökboet som jag tidigare aldrig sett men blivit peppad att se i flera års tid av bland annat pappa. har ägt den i ett par månader också utan att se den. men nu så! den var riktigt bra, så bra som jag förväntade mig. kanske bättre. jaja. nu håller jag på att se den perfekta bakgrundsfilmen. love actually. den kan jag gråta till varenda gång jag ser den, samtidigt som den är en mysig film att ha på i bakgrunden medan jag gör annat. som bloggar, till exempel. eller fixar andra viktigheter på datorn. det brukar ju oftast vara viktiga saker jag gör här. hum.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Håller tummarna för jobb och att du ska ha riktigt roligt bland alla norska gutter och jenter. Jag gillar olso! :)

2008-11-17 @ 15:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback