monday

okej. ingen frukost finns hemma idag. orkar inte gå och handla innan jag käkar. men det betyder alltså att jag får äta hårda mackor med inget på, eller möjligtvis smör. fungerar zuccini? sen vatten, då min mjölk är slut. sen ingen flingor, då mjölken som sagt är slut. suck. känns sådär. vill faktiskt ha en bra frukost då jag ska vara ute hela dagen och arbeta! arbeta med att söka arbete det vill säga. just nu har jag skrivit upp alla ställen jag ska söka till. eller snarare hur många av varje personligt brev jag behöver printa ut, och hur många cvn. sammanlagt blir det 50 papper. 150 spänn + sen också kuvert. fantastiskt. det kostar att söka jobb också. för via internet har jag gett upp. tror inte på det längre. kanske att jag borde skicka mail till waynes coffee. dom sökte tydligen. men jag vet inte? vad ska jag skriva när jag själv inte läst vad de behöver? sure, hemsidan säger barista. det kanske vore något. låter som en fin titel i allafall. även om det nog är att servera kaffe hela dagarna. huah. jaja, jag ska förbi ett hotell, sen till oslo city där jag behöver gå lös på butiker. söka i alla skulle jag tro. och förlåt andreas, jag tror att jag ska söka carlings. var inne och pratade med en snubbe där som verkade schysst. han sa att jag skulle söka på de andra också. huah. förlåt, jag sviker, right? känner bara att med min nya slitna blonda kalufs borde jag passa in fint där (usch, det var inte meningen att den skulle bli sluten förövrigt, jag gråter blod över mitt förstörda hår, okej?)

hur som helst. ska försöka väcka en sovande rumskompis nu och tvinga med honom ner på jobbsökarrundan.


wish me luck


kärlek

lala


Kommentarer
Postat av: Mr. A

Klart du ska söka till Carlings! :)

2008-12-05 @ 01:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback