peppen

idag har jag i stort sett hela dagen varit väldigt effektiv. jag har sökt och sökt och sökt boende i oslo. kollat lägenheter, läst trådar om folk som vill flytta dit och behöver sällskap, kollat annonser där de som redan bor där behöver sambos, och så vidare. tänk om jag varit såhär ambitiös med att söka jobb i örebro, då kanske jag hade haft ett nu? har säkert mailat till 6-7 olika kollektiv och liknande. himla roligt. anledningen till att det här kanske känns mer inspirerande än örebro är nog att jag är sugen på äventyr. jag vill ut en gång till, för jag kände att jag verkligen inte var klar med norge efter förra omgången. dessutom gillar jag norge. vem blir inte glad av det norska språket liksom? hur underbart som helst.

nu alldeles strax ska jag ta mig en välförtjänt paus. göra lite chokladpudding till mig och lillasyster och kanske se en film eller om tv visar något bra. sen ska jag fortsätta mitt sökande på det perfekta boendet (:

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

LYCKA TILL!!!!!

2008-11-04 @ 07:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback