work work

idag har jag varit effektiv helt klart. var uppe rätt sent även fast jag egentligen tänkte gå upp tidigt. men när klockan hade slagit 1 hade jag duschat, käkat och gjort mig iordning. sen gick jag ner till stan och sökte massvis med jobb. allt från butiker till hotell. och nu sitter jag här och ska skicka mail till alla som inte ville ta emot cv i butiken utan ville ha mail. så jag är helt klart på gång. det känns fint. fick dessutom ett ryck och har nu städat hela TG29 lite lätt. inte dammsugat och så, men torkat överallt och plockat undan och diskat. så det känns fint. så nu har jag precis gjort mig lite förtjänt av att se på dåliga made på mtv och käka lite sen lunch. fick bli norgevistelsens första riktiga vegetariska! hittade lite sojakorv på ica. yeey! så det fick det bli idag. så nu känns det här jättebra. igår var jag med lillmartin för att han skulle lämna in en jobbansökan på operan. så himla fint hus! jag tog några bilder också. första bilderna den här vistelsen i norge. vet inte varför, har inte varit inspirerad och sådär. men nu fick jag några suddiga kvällsbilder i allafall. så dom kommer här.


vet inte om det här är ett slott eller så. men helt klart var det fint.




den här blev jättesuddig, men där har vi operahuset i allafall och sen martin.

jaja, fler bilder kommer när jag orkar ta tag i det åter igen. ska ta en fotosafari någon dag. kanske fredag då jag ska träffa bella. vi får väl se. ta hand om er alla kära.

kärlek
lala


Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Kul att det verkar hända saker. Du är en driftig tjej du.. det är bra. driftiga tjejer går långt.. precis så långt som de själva vill. Jag funderar på det vackra huset. Är det det som ligger vid akerbrygga?

2008-11-21 @ 08:12:36
Postat av: amanda

fint det ser ut ^ Och det är lilla kgajenny på alla bilder, hon bor hos oss numera (hon är här väldigt ofta i alla fall).. :p ja, hon sa att hon spelat i samma band som din syster och massa sånt mys.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback