blabla

idag har jag försökt vara duktig. men kanske inte varit så värst som jag helst hade velat. har i allafall gått upp onaturligt tidigt för mig nu för tiden, halv 8 ungefär. för att sen göra mig i ordning och fara till sanna pip som skulle bjuda mig och emma på frukost. så himla mysigt och hon hade fixat så mycket gott. tusen tack sanna, du är guld! efter käkande i nästan en evighet hamnade vi i rummet och pratade en massa strunt och sånt mysigt en stund. sen skjutsade emma hem mig igen. väl hemma tänkte jag ju grejja en massa. men slog mig ner framför datorn en stund istället. käkade lite först också. just ja. och det var skitgott men jaja. hur som haver va, var helt klart inte så grejjig som jag ville idag. har ringt min norska dam för att försöka få tag på jobb, men utan svar. pratade in ett väldigt trevligt telesvar i allafall. vi får se om hon ringer upp. annars försöker jag igen imorgon. sen nu ska jag precis ta tag i mitt kjolgöra. måste fixa en underkjol till min klänning som är så himla kort. huah. vi får se om jag kan sånt. det återstår att se. blir nog väldigt tillfällig underkjol kan jag tänka mig. då jag inte äger någon symaskin haha. jaja, innan dess ska jag hoppa in i duschen då jag precis kom hem från stekningen haha. älskar solstek. så gott. jaja. jag hade verkligen inte så mycket att säga idag. igen.


har i allafall börjat kolla runt på kollektiv ev. lägenhet i oslo och jag och lars drar snarast möjligt. kommer bli grymt. verkligen.

kärlek
lala


Kommentarer
Postat av: cäjz

SV: hah ahjo, om det ändå vore så enkelt ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback