dygnsrytm

mitt dygn är helt kört. vaknade halv 12 idag. halv 12. suck. det här kommer bli jobbigt att ställa om. jag inte lägga mig senare än 11 idag tror jag. får sån ångest av att sova bort hela dagen. huah. nej, det måste bli ändring. som nu vaknar jag och inte har en chans att käka frukost då lunchen snart är klar. avskyr fel dygn. suck. jobbigt och usch.

undra hur jag ska ta tag i livet idag? jag funderar mer och mer på att gå tillbaka till vikarietjänsten ett tag, tillfälligt för att få en inkoms, men jag vet inte. då kommer jag fastna här. men åh, jag vill verkligen bara ha ett jobb i örebro och flytta in dit. och sen kan jag plugga. vore så kul.

jaja.

kärlek
lala


Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

kan du inte skriva upp dig som vikarie i örebo också då?.. tips från mamma coachen S

2008-10-22 @ 12:50:51
Postat av: Anonym

haHAHAha evelina du ska inte klaga och det vet du :(((((((((((((((((((

2008-10-22 @ 21:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback