fix och trix

jag har nu hunnit att skriva två brev, inte postat dock, men det ska jag, även lagat mig smarrig mat, det fick bli som jag sa, pasta med pestosås och lite soltorkade tomater och majs. gott och lagom onyttigt haha. olja olja olja. jaja. sen har jag skrivit in lite recept i min receptbok. och städat kryddskåpet. jag gillar inte städning. men rensing, orkanisering och pyssling är min grej. och tog ju skafferiet för nån vecka sen så tänkte att jag kör tema kök nu ett tag så jag kan rensa ur alla skåp. förövrigt hade vi kryddor kvar sen 1996, fresh. älskar att det bara är jag i vårat hem som gillar rensning haha. men nu har vi bara fräscha kryddor och snart en lista på kylskåpsdörren där det står vilka nya vi behöver köpa. perfect.

ikväll vill jag ha gröt som mat. mannagrynsgröt vore skitgott.

strax kommer pappa hem och vi ska hämta lillan på busstationen. förhoppningsvis kan ajg tvinga henne att gå hem ihop med mig. ska ta en sväng förbi tygaffären och sen hm. det blir nog bra. jaja. nu måste jag hur som helst fixa helvetesfrillan innan vi drar. den står som vanligt åt alla håll. visste inte att det skulle vara så krävande att vara blond och ha stelt hår. jaja.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback