friday im in love

min allra vanligaste fredagsrubrik men den passar även idag. började dagen med lite te och satsumas. och nu har jag precis kommit hem från solning. jag har inte solat på flera månader, så nu var det lite about time så det möjligtvis kan se bra ut till halloween, vi får se. hur som helst, nu sitter jag och väntar på att cecilia ska dricka upp sitt kaffe så hon kan färga mitt hår. därefter ska jag se på mystjejfilm, legally blonde. fick den som pepp-present av lillan igår. en av mina favo bli-glad-filmer. gulligt av henne. så den ska ses. har redan påbörjat nu men får ta en paus så vi kan färga.

hur som helst. kvällen bjuder på spelning i karlskoga som sagt, det ska bli himla kul. jag ska ha en lugn kväll dock, tror att jag är påväg emot en förkylning. ont i huvudet hela tiden och lite febrig då och då. därför blir kväller ikväll lugn. så jag orkar med utgång imorgon i örebro med klassen. hoppas på en jättefin kväll (:

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback