helgbravader

okej, vi startar med fredagen. den skulle bli väldigt kort för mig egentligen. men efter att jessi hörde av sig och ville hänga med ut på wickan blev kvällen desto längre. det var ju som sagt min första gång där, och jag tyckte att det var riktigt trevligt. faktiskt. och jessi är helt klart ett riktigt bra sällskap. det är kul att få en ny bild av människor. så tack, du är bra. hur som helst, spelning med duktiga män som var svettiga var väl vad kvällen bjöd på. en och annan blev för full, några gjorde bort sig, någon gammal vän gick förbi, ett par fötter fick stryk och blev blodiga (som dom alltid lyckas bli nuförtiden? jäkla ballerinaskor alltså. kanske börjar bli o-säsong för dom.) och ja, det var väl lite det, men framför allt hade jag kul och var glad! hur härligt som helst. och efter en promenad hem ihop med en gammal klasskompis var det nästan dags för mig att sova. först lite krubb, och sen var ajg dum nog att hamna framför msn vilket gjorde att jag inte somnade förrän runt 5snåret sådär. skapligt obra.

lördagen startade segt. film på film på film med en massa soffliggande inblandat. sen bestämde jag mig för att åka till nora en sväng innan jag skulle ut till bronx. och hur tur hade inte jag? när jag anlände i nora fick jag veta att det skulle serveras langos där just denna lördagskväll! lycka! min bästa festivalmat! och hur ofta får man det? what about nevah! kanske två gånger på år max. på festival eller marknad. thats it. och hos taylors då, givetvis. åh, jag älskart!

sen slöade både jag och robert ett tag, han hade haft en hård fredag han också. lite slötvtittning fick bli vårat häng denna gång. sen fick jag skjuts in till örebro. väl därinne gick vi i ganska så samlad trupp till tina. det var trevligt hos henne som vanligt. mycket klassfolk och bra häng helt enkelt. vidare till pitchers då skaran gått från stor till väldigt liten. vi tappade några trogna på vägen dit. men väl framme var vi fyra tappra soldiers som gick in. satt där i kanske en timme eller så. var inte direkt kul sådär, men trevligt att pratas. sofie hade jag inte träffat på tusen år. eller åtminstone kanske ett halvt? lilla baby blondie. mysigt!


sen när vi skulle gå därifrån blev jag mest irriterad. surt sätt att avsluta kvällen, dessutom regnade det påväg till bilen. så halvt genomdränkt satte jag mig i roberts varma bil! yum! rumpvärmare i mitt hjärta. for hem till mig, käkade tacorester sen somnade. är det inte en okej kväll så säg? och idag mår jag bra. det regnar, men en filmdag är ju helt i sin ordning då. lite film och lite godis, perfekt!


kärlek

lala


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Sv. Haha joo det gör det :)

Postat av: Mamma Anna

Låter som en mysig helg.

2008-10-26 @ 12:54:14
Postat av: amanda

åååh, langos! har inte sett en enda ställe som säljer det. Synd, fast.. festivalmat ska väl vara festivalmat ;p

2008-10-26 @ 15:03:51
URL: http://modighh.blogg.se/
Postat av: Jessica

hehe du är så söt! "Du är lite utav min nya favorit nu"

2008-10-26 @ 18:28:55
URL: http://jessicalovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback