jobbsökarkrångel

shit, det var svårare än jag trodde att skriva personligt brev till stället jag precis ska skriva till. jag vill verkligen ha det jobbet, haha lika mysigt som hunddagis! eller lika romantiskt i mina fantasier. jag försöker att se mitt liv som den film jag skulle älska att kolla på. och med det här jobbet jag nu ska söka kommer jag få en heldel fina filmsekvenser. därför måste jag ha det. kan man skriva så? jag måste skriva det. mest för att ibland kanske inte det seriösaste vinner? jag tror på att man måste se humorn (i mitt fall även passionen) i det här också. ja. jag måste ju prova, jag kan ju inte annat än misslyckas och då finns det i allafall några hundra jobb kvar runt om i världen som väntar. ja jo. men jag försöker. vi får se hur det går.

förövrigt håller jag tummarna för att min halloweenutklädnad kommer bli lika awesome som jag hoppas.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: amanda

haha, var ju underbart skrivet.

Postat av: Mathilda

1. JAG VILL VETA VILKET JOBB!!

2. JAG VILL VETA VILKEN DRÄKT!!

2008-10-21 @ 20:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback