lagomtillhelgensjukan

varför ska det alltid klicka till så opassande? igår kväll var min hals riktigt illa, men efter lite honungsvatten hos farmor och farfar (farmor är förövrigt en gud som hjälpte mig med klänningen i sista stund) så kändes det bättre. men sen så idag är jag där igen. mår kasst. har ont i huvudet och halsen är död. snart ska jag och robert in till örebro och försöka hitta lite grejer till honom. tror det blir ikea och sånt. vi får se. jag vill helst bara lägga mig och sova igen och hoppas allt går över tills ikväll. men ah, får se. hur som helst måste jag iväg ikväll. måste måste. har ju THE dress nämligen. därför finns det inte en chans för mig att stanna hemma. heller inte imorgon då jag och mina fina örebroflicks ska ut och göra stan heller. gah. mycket te idag. sen är jag fit for fight igen ska ni se.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: jessica

man blir alltid sjuk när man inte vill det! Tyvärr blir det inget kga för mig ikväl! :( Jag ska bara vara hemma och ta det lugnt :) vart ska du ut imorgon? krams krams


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback