lördag

åh! jag är sjukt trött. sov inget natten till igår, och knappt det här natten heller. jag somnar för sent och sen ändå envisas med att gå upp tidigt. dålig kombination. hur som helst, är i nora hos robi nu och hälsar på. ska strax till örebro och vara hjälpande hand i att välja ut en passande höstjacka. vi får se hur det går. hoppas han vill ha en som jag tycker är fin haha. jaja, annars vet jag inte vad dagen bjuder på. jag var sjukt sugen på utgång igår, men nu är jag mest seg. så jag mår illa nästan. men kan vara att jag är hungrig också. men jag vet inte. får se till att käka. fat först, örebro. funderar på en helslappiseftermiddag sen. hoppas lillan intehar något att göra så hon vill vara med mig! eller cassandra för den delen, någon av mina lillor. wuwu. hur som helst. slappa var det. men först bronx.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback