mystorsdag och friday im in love

mysig gårdag som alltså spenderades i edane hos kusäjnerna. först med amanda bara nästan hela dagen. sen kom resten av familjen hem(tyvärr inte mathilda, men ändå, alla dom andra). vi drack te som vanligt, jag älskar att dom är en sån tefamilj!, och sen spelades det lite spel och babblades endel. tog en tur till arvika också. mysigt. har lite bilder som jag ska lägga in sen också. lyckades nog mest få med bilder på en poserande katt, men det kanske också är roligt. jag veeet, jag har alltid bara en massa kattbilder. men dom är ju så söta? jaja.

nu har jag gått en promenad, duschat, städat lite, funderar på att tvätta lite för hand och sen göra mig iordning. för sen i eftermiddag blir det ikea med pappa på jakt efter lampor och lite diverse andra saker.

jag har inga helgplaner alls, och det är så ruskigt skönt. det enda jag vet är att jag vill ta det lugnt. det vill säga ingen utgång eller så. det blir ju nämligen två helger i rad sen som det blir drag och då vill jag ta det lugnt den här i allafall. kanske hälsa på karlssons om de har tid (hoppashoppas) och annars mja, vet inte? robi och jag skulle ses en stund någon av dagarna också. vi får se när!

ikväll vill jag nog dricka en massa te och äta tebaguetter. köpte tsatziki igår också och lite gurka. smärr. kanske en film är på sin plats? har ju hittills inte sett into the wild. den måste jag nog ta mig igenom nu snart. den står bara och glänser i filmhyllan. måste bara samla orken till att sen den. känns som en såndär film som tar mycket ork att se. men jag vet inte. jag kommer ju gråta floder, eller jag väntar mig det i alla fall. nåja, vi får se. om jag inte hittar på något annat ikväll så har jag ju en bra plan två.

nu ska jag fixa frillan som står åt alla håll och sen lite svampsoppelunch.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback