sunday bloody sunday

okej. jag tar alltid uppenbara låttitlar till mina titlar, men varför inte, ärligt talat varför inte? hur som helst. idag har jag varit duktig, trots segheten har jag hunnit med en promenad i det UNDERBARA (faktiskt) höstvädret som mer kändes som vårväder. vi gick ner till norastrandpromenad en sväng och tillbaks. det räckte. skoskav hos robert och magont och seghet hos mig gjorde att promenaden blev kortare än förväntat men åtminstone 35 härliga minuter i solen. kanske en till promenad ikväll ihop med lillan. om jag tjatar och bönar och ber tillräckligt.

annars ska kvällen bjuda på tvspelande och skrivande. vi får se hur skrivandet går, men vill verkligen spela nu. sjukt längesen jag satt där. lillan brukar lira titt som tätt och då kikar jag gärna, men mina snubbar har inte rört på sig sedan jag kom hem från norge tror jag. två månader lite drygt. illa. så final ikväll.

just nu har jag bara en önskan i livet (jag är inte speciellt krävande idag känner jag) och det är att käka en feeeet pizza till mat alldeles precis nu. skulle nästan döda för en. jag är hungrig på fett. så enkelt (och äckligt?) är det.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback