tepaus

nu tar jag en välförtjänt break i allt mitt fixande och donande. har sökt ett jobb och som sagt fixa iordning mitt cv så att det är mer grafiskt snyggt nu. därför tänker jag nu bege mig emot karlskoga city (metropolen det vill säga) och ta en fika ihop med cassandra och zanna. kände att en god kopp te i det här ruskvädret är ju precis vad jag vill ha just nu. kanske blåbärsmuffins också, om det finns. eller så har jag funderingar över att göra tigerkaka till mig och lillan ikväll. hon ville spela tvspel ihop, och jag är ju inte den som säger nej till syskonumgänge. därför kanske det vore lite mysigt att baka sockerkaka sen. ja. vi får väl se. hur som haver va, nu ska jag i allafall fixa till den här o-uppstyrda frillan som just nu befinner sit mitt uppe på min hjässa. sen bär det av för eftermiddagsfika.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback