tradera och halloween

ska försöka ta tag i traderakonsten tänkte jag. har varit med nångång och vunnit något bud, men aldrig fastnat för det. men just nu har jag budat på en underbart söt klänning som jag vill ha på halloween, efter lite fix och trix kan den nog bli så som jag vill ha den (: vi får se hur det går med det nu bara. någon annan som visst var sugen på den också. och det är flera dagar kvar tills budgivningen går ut. så säkert kommer det gå upp i pris jättemycket. vore synd, för jag vill verkligen ha den. riktigt riktigt sockersöt sådär. jaja, vi får väl se. annars får jag fixa annan halloweenutstyrsel. jag vill på något storslaget. ett riktigt party där dresscoden är jätteviktig. inga o-utklädda välkomna. vet ett par stycken, men samtidigt vill jag någonstans där jag känner mig bekväm och välkommen, där det inte bara är hundratusen främlingar så jag måste haka på den enda jag känner som en blodigel. mja. jag får fundera vidare. finns ju massa roliga alternativ hur som helst. om det är någon som har halloweenidé så säg gärna till. det uppskattas sjukligt mycket!

hur som helst. nu har jag gått en promenad runt uddarna och en bit till. sitter nu med silverschampo i håret och hoppas det ska bli mindre gult (igen). snart ska jag ner och baka lite som planerat. och sen slå in paketen jag inte orkade slå in igår. (:

Kommentarer
Postat av: amanda

Ih, vilket datum är halloween? är så himla krångligt med det där... Allahelgona-helg och dag, halloween, när man ska festa och när man ska busaellergodisa..



jobbar förresten på Extrackta, litet skitjobb ^ men måste ha något tills jag lyckas hitta något bra. Flyttstädar typ..

:)

Postat av: Mamma Anna

viktigt vid tradera handling eller all auktionshandling är att man bestämt sig för vad man max är villig att ge för en vara innan man börjar buda. Det är lätt att det ger sig iväg uppåt väggarna prismässigt annars..

tips från mamma coachen

2008-10-16 @ 09:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback