tekniska svårigheter

nu när jag väl lyckats knåpa ihop ett personligt brev till stället blir det tekniska krångel. självklart. tydligen är jag inte den enda som söker jobbet. anledningen att jag har vetskap om det här är just att mitt mail inte går att skicka iväg till dem. deras inbox är full. suck. vad trött jag blir. imorgon förmiddag (innan lunch hos farmor och farfar wiwi) ska jag försöka skicka ännu en gång. efter det ger jag upp, skriver ut skiten och åker in till örebro för att lämna mina papper till dem personligen. faktiskt. så får det gå till. hur ska jag komma någonstans här i världen om motgångarna skulle få ta över. nono. jag måste ju ändå göra allt jag kan för att de åtminstone ska se allt mitt slit jag faktiskt lagt ner på bra cv och brev. eventuellt ringer jag dem först och checkar så att det är lugnt att jag tittar förbi, för de ville ju egentligen trots allt ha mailade ansökningar. så de inte tror att jag trotsar bara. jag är faktiskt bara ambitiös. så det så. nu ska jag hur som helst sova. efter dagens slit. jag har varit duktig idag och jag känner en sån där rusning igen, nu är det dags att ta tag i saker. härligt! hann dessutom två promenader idag med, awesome.

godnatt vänner

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: amanda

De skulle ta in 1-2 timvikarier som börjar nästa vecka, och hade intervjuer idag och imorgon.. men ring och kolla :D mjo, är kanske lite krångligt när man bor så långt bort, men det fixar man, ooch då är det verkligen dags att ta tag i lillasötalägenheten påriktigt ^^ 7 på morgonen började man vanligtvis, fast kunde bli lite alla möjliga tider tydligen så:)

Postat av: Mamma Anna

lycka till!

2008-10-21 @ 12:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback