C O L D P L A Y - efteråt

ALLTSÅ HERREJESUSMARIAAMALIAKRYSMYNTAEFRAIMSDOTTER. det var det bästa jag sett i hela mitt liv. bland det bästa jag upplevt också dessutom. alla kritiker kan slänga sig i väggen. visste att dom bara tyckte fel. för jag kan bara undra hur tidningarna tänker som skickar dit någon som bara hört den nya skivan. hur kan man då göra en rättvis bedömning på ett underbart fantastiskt band. visste väl att det var något galet. åh, jag har aldrig förr varit såhär nöjd.

att jag dessutom morgonen därpå fick en uppringning från P3 där trubadurbandet sjöng yellow för mig var grymt. tack cecilia, du är min favoritälsklingstjej. även om jag var sjukt trött och svor en massa inför svenska folket. åh. det var så bra.

hela den här helgen känns bara sjukt bra. hunnit med endel. lite småshopping. träffat människor. bara haft dwet gott. nu snart ska jag på promenad. sen kanske in till stan ihop med lillan och träffa den legendariska pizzamannen. vi får se. annars blir det fika och häng någonstans. helst skulle jag vilja hinna in på lagerhaus en stund till. och kanske in och finn. gillar kitsch affärerna bäst, helt klart.

imorgon blir det hemgång igen. en lång bilfärd och sen kvällsmys med pappa och decson. det kommer bli kickass as well.

åh. bra dagar. coldplay. chris martin. gift dig med mig?

kärlek och åter kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Men ååå p3 upprigning?! Jag vill höra! Finns det på internet tror du?

Jag läste aftonbladets utsände på-plats-bloggare i mobilen när jag skulle sova. Från konserten alltså. Och våndades en stund över att jag inte var där. Lät himla fint.

2008-09-20 @ 23:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback