dagens

tror det blir lättast att göra en lista över dagens todo idag. finns en heldel att göra och om jag ska författa mig så långt som jagbrukar kunna göra kan detta inlägg bli en hel bok. hah. så alltså. en lista var det ja.

dagens todo
- promenad
- beställa tid hos tandis
- beställa tid hos synsam
- äta
- hänga upp tavlor
- skjutsa pappa till jobbet
- hämta cecilia från jobbet
- åka till mormor
- hämta pappa från jobbet
- promenad med fanni (bland det bästa med hundvakt blir de många promenaderna jag kommer få! plus att hon är så söt och gosig också givetvis)
- köpa grejer på h&m som jag lade undan förut

så, det är väl det som kommer hända idag kan jag tänka mig. igår var jag duktig och gjort sånt jag planerat att göra. jag skrev och postade brev, jag beställde från discshop ihop med robert. så nu äntligen ska jag få lite greys anatomy på dvd. välförtjänt. och jag älskart. det blir många timmar tårar. dessutom skrev jag färdigt cv:t, jag är jättenöjd faktiskt. ska bara kolla med kanske mamma och pappa så de får säga vad det tycker också. alltid bäst att kolla med de äldre och klokare också, hah. saknas bara att skriva ett personligt brev, men det gör jag ganska snabbt. kruxet just nu är väl att hitta på VAR och med VAD jag vill jobba. några förslag på vad som ni tycker skulle passa mig?


kärlek

lala


Kommentarer
Postat av: LOVISA.

förskollelärare i växjö!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback