datacrash

skit! min dator håller på att pajja? vad ska jag göra? vavava. åh, jag avskyr när sånt här händer. på johnbauer hade det betytt ghostning. men så kul ska vi inte ha. har i allafall gjort en diskrensning nu. kanske får ta den defragmentering imorgon. men åh. om det inte hjälper? mitt virusprogram kan jag inte ens med. hur ska jag ens veta ifall jag har ett virus som härjar loss och förstör min fina hårddisk med alla bilder på? shit. åh. jag är nervös och mår riktig tdåligt. sådär ångestladdat och samtidigt irriterat humör just nu. gah. bäst att bara stänga av och hoppas att det blivit bättre imorgon. om det nu går. huuu :/ jag får fråga någon expert. undra om jag känner någon sån. ska tänka efter. om någon känner sig sådär expertig räck upp en hand va. problemet; för tre dagar sedan hade jag ca 25Gb ledigt utrymme på C. nu har jag ungefär 91Mb. hur tusan kan jag ha fyllt nästan 25Gb på tre dagar? det är ju helt omöjligt. så mycket bilder har jag inte ens på hela datorn. och jag har inte någon ny musik inlagd heller. ingen film. ingenting. hur kan detta hända? gah. ge mig svar någon. jag är i upplösningstillstånd här. suck

Kommentarer
Postat av: betty

oooh noo. googla "gratis virussökning" ?? se om det ger något. låter tyvärr som visur. viva el backup! jag ska backaupp i veckan. det har jag sagt i flera månader. nu skrämmer du mig. nu måste jag ta tag i det. uuuh. inte diskkrash! nejnej. badbad.



ps. när ska vi tea?

Postat av: Mathilda

Martin kanske vet? Fast han kan kanske inte med PC...jag vet inte. Hoppas det löser sig. :)

2008-09-14 @ 22:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback