kvällsunderhållning

efter en lång dag ihop med cassandra (inte alls ovanligt nu för tiden, jag lovar) då vi varit i örebro och fikat länge på bara vara, har vi landat hos henne. igen. haha jag tror jag är här åtminstone varannan dag nu. vi har sett på top model (även om bara jag var aktiv tittare) och sen bara inte gjort alls speciellt mycket. tagit en nattpromenad (dagens andra faktiskt! duktigt). har egentligen inte alls mycket att rapportera idag. gick en morgonpromenad tidigt idag ihop med pappa. så skönt när han jobbar eftermiddag, då kan han peppa mig att gå upp klockan åtta. annars finner jag inte alls orken att göra det själv. bara ibland. så varannan vecka kommer jag vara ritkigt duktig. sen har jag sett klart säsong 1 på greys idag också. tänkte börja 2an imorgon om jag inte har annat att göra. hoppas det regnar så jag inte får ångest över att inte vara utomhus! haha. även hunnit med att skriva två brev idag. så nu har jag två kvar jag planerat att skriva. det blir nog morgondagens göromål. ja.

och angående min tand som bara jävlas har den börjat må bättre nu. tacka vet jag norska bakteriedödare!

imorgon ska jag nog gå på bio. antingen hamnar jag på black knight som jag ännu inte sett, eller annars get smart eller hur den hette. nya steve carell. tror den kan vara sådär löjligt kul. vi får se.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Denis

Norska bakteriedödare...? Häe?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback