lördag

åh, jag vet. jag är skitdålig på att lägga upp bilder, verkligen. men just nu har jag inte haft någon motivation till det. däremot har jag motivation att dra igång livet lite till idag. tandläkaren, yum. usch? jaja, hur som helst kommer det väl kännas bra när det är över. minus är väl att jag kommer vara aningen fattigare, men vad gör det. (allt? suck, varför räknas inte tandläkartid som vanlig läkartid? varför går inte det ut på skatten också?) hur som helst. ikväll blir det utgång. och jag är förvirrad. jag vill hemskt gärna gå med de söta små damerna här hemma. kolla spelning och så vidare. mysigt, verkligen. men samtidigt vill jag passa på att gå med lovely grrls från norge som är hemma nu. åh, dilemma. jag återkommer om beslut senare. nu måste jag käka frukost och borsta tänderna som jag aldrig borstat förr! den här gången ska hon itne få skälla på mig. inte alls.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: amanda

hah! kul med katterna, tvillingar kanske. och koom igen med lite bilduppladdningsmotivation, vi vill se! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback