lördag och shop

åååh jag har införskaffat så sjukt mycket bra under min storstadshelg den här gången. trillade in på lagerhaus och kom därifrån med killersnyggt paketpapper, ett ljus som luktade lakrits ääääh, kylskåpsmagneter som alla säger "i <3 ..."-någonting och knallrosa servetter. sen köpte jag lite merch från coldplay, en tischa och någon form av bok. uh. sniggt. sen idag har jag också köpt lite småpryttlar. tre skivor på bengans cdrea, yesyesyes! fick bli cardigans - long gone before daglight, the all-american rejects - the all-american rejects (åh, den gamla goda som jag tänkt köpa så länge, hur bra passar det inte att den fanns på rean? huah!) sen även senaste robynskivan, bara för att hon nuförtiden är sjukt duktig. just luv her. och frillen. gah. jaja, sen införskaffades även två projektskålar. projektet bli smal-som-en-sticka. skålarna är sådär lagom stora, och på den ena står det fredagsmys och på den andra lördagsgodis. så de får jag fylla med vad jag vill. antingen fredag eller lördag varje vecka. inte båda. och sen får jag bara äta det som får plats där i. hur perfekt som helst. tror jag ska starta nästa vecka med morötter och gurka. för det är ju också fredagsmysigt. jaja.

nu efter en dag på stockholms gator med cecilia ska hela gänget här sätta oss framför tvn och se på school of rock. underbara jack black. den har jag inte sett på länge, kommer bli finest.

någon dag ska jag förresten orka ta bilder på allt jag gör. men inte just idag.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback