lycka och min favoritkänsla

jag måste bara få skriva av mig. jag har precis skrivit klart mitt cv och vill bara skrika ut hur glad jag är. lycka för att en tung sten föll i och med att jag nu är klar och kan skicka detta till företagen jag vill söka jobb hos. och sen även min favoritkänsla (som jag har kommit på är min nästbästa känsla efter kärlek, men som nog också bygger på kärlek i grunden. kärlek till mig själv) som är stolthet och nöjdhet i en bra blandning. finns inget som gör mig så tillfredställd som att bli klar med något jag jobbat med länge och samtidigt vara riktigt riktigt nöjd och stolt över det. åh. knappt någon känsla slår detta. så nu ska jag vara nöjd ett tag till. sen ska jag nog ta på mig lite andra kläder än mjukis (som jag fortfarande inte lyckats ta mig ur) och ta dagens promenad fram till synsam som jag sa tidigare. åh. detta är en bra start på måndagsmorgonen!

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback