måndag

hemma efter stockholmsresan och nu börjar allt bli i sin ordnign igen. inget onödigt ätande, ordentlig frukost, promenader. åh. jag gillar det. igår hann jag med en, så fick ändå veckans tre dagar. jag som trodde att jag skulle promenera jättemycket i storstaden, men tji fick jag. men idag har jag hunnit med två promenader, bra käk och sen umgänge med cassandra och hennes man. vi har en datakväll ihop, vilket brukar höra samman med cola och godis. istället har vi köpt massor med frukt och grönsaker och hackat upp. smarr. jag är faktiskt riktigt duktig. imorgon gäller samma grej. promenader. ska gå en morgonsväng, sen en under dagen eller kvällen också. älskar morgonpromenader. för det första för att jag kommer upp i bra tid, och sen för att jg blir så pigg i det friska vädret. perfekt. åh. jag gillar att jag är inspirerad igen. verkligen. ska hålla det här galant.

sitter alltså hemma hos cassandra nu, skulle egentligen hjälpa henne att skriva cv, men istället har vi spenderat kvällen framför tv/dator. och nu spelar hon tvspel, har inte hjärta att säga åt henne att sluta upp med dumheterna, hah. istället sysselsätter jag mig med bilddagbok och annat trams. tänkte faktiskt skriva lite personliga brev idag jag själv också. men inte än, i allafall. MEN jag har ändå varit lagom duktig idag, förrutom promenaderna, jag har äntligen tagit tag i det sista på rummet. har börjat hänga upp tavlor och fick i allafall upp 8 stycken, härligt! massor kvar, men det tar jag snart tag i. sen skulle jag skriva två brev, men det får vänta tills imorgon. eller om jag skriver senare ikväll.

vet inte ritkigt vad jag ska göra nu, slöläser lite bloggar. spelar bubble. skriver här. och pratar med lärzon på msn. en vanlig kväll med andra ord. helt klart värd. dessutom ser jag på gamla nostalgibilder på bdb. gick tillbaka så långt som 2006 och kikade. det jag kom fram till var; jag saknar mitt röda hår! åh vad jag saknar det. och smärtheten har hade där en sväng. påväg tillbaka, hoppas jag innerligt.

yeah. tillbaka till skrivandet nu då. eller kanske snarare dags att starta. ska åka hem om någon timme, då kommer pappa hem och jag vågar vara i huset igen. avskyr att vara ensam hemma i huset vid stranden. läskigt på kvällarna. huah.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: lärkish

där satt den!

2008-09-23 @ 00:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback