peppande x 2

det är så underbart när man inser att man har massvis att se fram emot. just nu talar jag om två specifika tillfällen. jag hoppas att båda blir av. för det skulle vara så himla kul. att det sedan dessutom bara handlar om alla mina underbara kvinnor gör inte saken sämre alls. först ut är betty, förhoppningsvis (och förmodligen va?) ska det bli damernas afton med spel och vin hos henne nu alldeles strax. samtalsämnen och liknande är redan givet. kanske även utgång för att se på spelning senare under kvällens gång också. underbart. peppen nummer två är någon vecka senare, då jag och sanna (vet inte fler? säkert fler!) nog far upp till falun och hälsar på emma och erik som har inflyttningsfest någon gång i oktober. åh! mer mys med favorittjejer. jag bara gillart. och ser fram emot. åh. ja. bäst! jag blir så glad av er allihop.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback