pix från hemliga roadtripen















detta är alltså bilder från roadtripen som robi tog med mig på. samma mysiga lite hemliga ställe som förra året då vi var på semester tillsammans. vi stannade och grillade korv och tarts på stenstranden. det var en riktigt mysig och perfekt dag. sånär som på vädret som varierade lite då och då. det hade tydligen varit ordentligt med storm på stranden, därav allt bråte överallt på trädbilden. men jag hade en mycket fin och bra dag. så tack robi, du är guld.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är "tarts"? Nått norskt påfund? Ser gott ut!

2008-09-09 @ 18:27:32
Postat av: Mathilda

Ojdå, det var Mathilda som skrev det, glömde jag skriva.

2008-09-09 @ 18:28:16
Postat av: rob

jag ska berätta för dig vad norskt är.. ditt inlägg.



ser ju vemsomhelst att det är amerikanskt när vikten står i OZ och resten står på engelska. hade det vart norskt hade det hetat "toastsyltetöykex" eller nått annat asdåligt norskt hittepåord.



så nu var det utrett :)

2008-09-12 @ 02:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback