valet är gjort

nu har jag alltså valt kvällens aktivitet. eller, det var ju redan planerat en utgång. men nu har jag även valt stad för utgång. det blev örebro. visserligen ville jag verkligen hänga med karlskogagäng, och kul med spelning och löningshelg och alla ute. men i örebro finns jossan som jag inte träffat sen vi flyttat hem från norge. så idag väljer jag örebro. fast först hallsberg. det blir första gången jag är där förrutom när jag bytt tåg någongång. spännande. wuwu. så nu om ungefär 40 minuter går bussen in till bronx. sen att jag måste försöka sysselsätta mig en stund i örebro är en annan femma. 40 minuter har jag emellan bussen och tåget. suck. tråk tråk. men förhoppningsvis får jag något trevligt sällskap. jag har i allafall frågat oliver, men inte fått något svar. jag hoppas. han är ett trevligt sällskap. sen blir det vin hallsberg alltså. hoppas kvällen blir lika bra som jag tror.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Hoppas du får en fin kväll!!!

kram Mamma

2008-09-27 @ 20:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback