böböcravings



inte nog med att jag jobbar med det. jag använder även min fritid åt att gynna mitt jobb. idag har jag föndershoppat lite. skrivit en lista över vad som måste införskaffas när jag får lön. löjligt mycket på listan är från jobbet. och det mesta där är inte sånt jag verkligen behöver, mest bara vill ha. hur som helst; listan ser ut något i stil med:

- den-beiga-väskan-jag-velat-efter-fram-och-tillbaka-men-nu-bestämt-mig-för-att-jag-vill-ha.
- gladiatorsandaler (ja, det är okej att döda mig. för egentligen är det nog inte snyggt. fick bara en vision haha)
- andra sandaler som jag såg idag att vi fått in som är dödssnygga.
- rosa skorna (som jag även där trånat efter men velat fram och tillbaka, hoppas min storlek finns kvar! och ja det blir många skor..)
- ett bysykkelkort (en av få sakerjag inte kan köpa mitt jobb. men bestämt mig för att bli lite duktig och cykla till jobbet istället för att trikka, därför ska jag beställa ett bysykkelkort nästa gång trikk-kortet går ut. yepp)
- ögonbrynsfärg! och en penna också.
- denlillasötablåaväskan som jag också trånat lite efter.
- en marvel-tischa från pojkavdelningen på barn haha. den är ju bara så himla tuff.
- ansiktsmasker, mest för att det är lite koseligt sådär.

okey, thats about it. just nu. sen finns det säkert tusen ting till. men mja. en tatuering kanske vore något nu när jag fåt lön? eller varför inte spara lite pengar? hum. ja. vi får se vad lönen landar på och utgå ifrån det. helt klart.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback