bysykel!

yes, idag har jag beställt bysykelkort. hur härligt kommer inte det vara i sommar? nu har jag bara en viktig todo kvar att ta hand om. måste fixa min deklaration. tror jag ska ta med allt till jobbet och be någon som fattar norskan bättre än jag och som har deklarerat inorge tidigare att ta en titt på det. för jag fattar inte riktigt. ska iofs till skattekontoret på tisdag så kanske kan få hjälp där. nåja. ville bara berätta om bysykeln, tror jag ska skippa trikk-kort helt den här månaden och bara börja cykla? skulle vara så gott med en cykeltur varje dag innan och efter jobbet, yeah.

nu är jag tröttare än döden, som vanligt, så ska strax sova. men idag har jag bestämt mig för något. men det blir en överraskning. wiwi.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

fast jag vet ju inte ens vad ett bycykelkort är. Förklara.

2009-04-20 @ 11:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback