dagens

okej, en kort lista över dagens händelser:
- promenad till jobbet i halvkasst väder
- jobb i några timmar
- promenad hem från jobbet i underbart väder
- dusch
- god men säkert inte så näringsrik mat
- office
- promenad till affären för att köpa choklad och mobilpengar
- mer office
- ringa runt och se hur läget är om någon faktiskt vill göra något - negativ.
- mer office
- johanna kommer hem, prata
- odd kommer hit, prata mera
- borsta tänder
- facebook, och alla andra sidor
- förmodligen ett till office innan sömnen.

då jag ska jobba imorgon kändes det ovärt att ta tag i något allt för stort projekt idag. även om det hade varit kul. men jag nöjer mig alltså med att bara slappa och ha det gott ikväll. behövs också ibland. speciellt när jag ska jobba heldag imorgon. jommenvisstva. ser fram emot morgondagskvällen, vetinte vad som styrs än. men förhoppningsvis något spännande. sen söndagsfikan. åååh dessa underbara söndagsfikor på waynes. ny regel, och en bra regel. lets stick to it.

idag såg jag en hund med en mössa, trodde jag. men egentligen hade han bara svart överhuvud. det såg i allafall kul ut.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

snart är det torsdag!

2009-04-05 @ 10:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback