skrattretande

alltså, idag är jag löjligt glad och uppåt. sådär så att det skulle varit skrattretande om jag inte vore mig själv. utan bara såg på mig hur jag beter mig. jag bara skuttar omkring på moln känns det som. endorfiner! vackert väder idag och bra musik i lurarna gav mig en härlig start på dagen. jobbet gick galant och jag älskar det fortfarande. sen efteråt spenderade jag 2 timmar på bryggan i solen ihop med två kära kollegor. vi käkade glass och pratade en himla massa. kanske mest jag. men ändå. jag bara älskar norska! och det är så kul att jag knappt tänker på det längre. att det pratas norska. det bara flyter på. hur som helst. efter glassandet och en promenad på bryggan och tjuvholmen åkte jag hem. hann precis i tid till trikken så jag slapp vänta länge, och sen väl hemma ställde jag mig och diskade, tvättade och plockade undan. duktigt. sen kom martina och josefin hit en stund, vi drack två kannor te och sen vandrade de hemåt. jag gjorde god mat. fortfarande på underbart humör. det har inte svikit en enda gång under dagen. sen satte jag mig ner för att se på lite office, men då kom johanna och odd hit. så då hängde vi en stund och pratade strunt. sen tog jag en långdusch och bytte lakan. skönaste känslan. att lägga sig och sova i nytvättade lakan och vara nyduschad. helst ska lakanen lukta utomhus. om man hängt dom på tork ute. men i allafall. jag är bara sådär töntigt glad i allafall. väldigt tacksam inför livet och sådär. allt känns bra. huah. jag tror att oslo blir ett längre projekt än jag tidigare tänkt mig. sålänge jag fortsätter må såhär här vill jag aldrig härifrån!

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Konstigt, jag har inte varit i Oslo så där tokmånga gånger men varje gång så har jag fått samma känsla som du. Pratade med Christina häromdagen. Hon var sugen på att vi skulle hälsa på dig :)

ses om två dagar... längtar!

2009-04-07 @ 08:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback