tuuusentakk!

åh jag har haft en sån underbar ledighet. vill bara säga tack till alla fina människor som bidragit till mina fina dagar i svea. love it. har verkligen hunnit med de allra flesta. fick en släng av både oliver och cassandra idag också som jag inte hunnit med någon av de andra dagarna. underbart! så här många bra har jag inte hunnit med någon gång innan tror jag. känns dessutom som att jag fick primetime med alla. inte sådär stressigt eller så. ruskigt trevligt med sällskap till karlskoga av andreas också. och ja, tacos är alla barns och även min favoritmat. åtminstone ibland. idag. för jag var hungrig. promme med lilly nu och sen packning. upp för tidigt imorgon och ta bussen tillbaka till oschlo. det känns både och. hade gärna stannat lite längre. men livet kan inte vara på hold allt för länge. har lite saker att ta i tu med när jag kommer tillbaka dit. ska helt klart bli spännande. och om johanna skulle gjort charader till det jag tänker på nu hade det varit svårtolkat.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback