backinblack

okej, nu är jag tillbaka. efter en helt underbar helg i karlskoga. välbehövlig. fick träffa allt och alla och det var riktigt riktigt roligt. har mest varit med sannapipis. så längesen och så kanonfint. fick även med mig damen till oslo några dagar. spontant och bra sådär. här regnar det som om himlen bara öppnat sig. och vi har varit ute nästan hela dagen. så nu är jag ungefär lika utmattad som man är efter en dag i badhuset. fast kallare. och jag har kort hår. suprise. sanna (även där) spontanklippte mig i lördags. yes. så nu går det finally att ha utsläppt igen. den ofrivilliga hockeyfrillan is no more.

kvällen idag består av alla vid varsin dator och 10 things i hate about you i bakgrunden. min favoritfilm på nittiotalet. eller lite senare. det är kul, jag kan fortfarande nästan alla repliker om jag försöker. hah.

jag har hemligheter och fjärilar och allt är bara lite bättre trots det pissiga vädret.

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Jag tycker du blev så vacker!

2009-08-04 @ 00:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback