ciaobellabella

okej. nu händer det som alltid händer när tiden är knapp. bella åker tillbaka till uppsala nästa lördag, och då helt plötsligt kommer vi på att vi måste hinna umgås med varandra. så igår åkte vi till huk ihop och tog en långpromenad hem. var inte lika jobbigt som sist, för mina fötter och ben mådde helt klart bättre. sen idag blev det mat och parkhäng med henne och hennes fina roomies. imorgon är det tapaskväll i deras boning och sen utgång. och på söndag ska vi bada hela dagen om vädret är fint. annars hittar vi säkert på annat. så intensiv helgveckahelg. men inte nog med det. nästa fredag ska vi ha räkskiva (för jag gillar inte kräfter) på vårt tak och bjuda allafinabravikänner för att ha ett litet hejdåparty för fröken lohse. och innan ett sånt event måste det ju fixas och trixas. så på onsdag ska vi ha pajbakardate och göra massa god paj och annat för att förbereda. och ingen av oss har pajform så kanske en ikeatur på tisdag. intense! men vi behöver det här. för nu dröjer det nog länge igen innan vi ses. om vi inte lyckas ha en date när jag har min lediga vecka och är i sthlm. vi får väl se. hur som helst njuter jag av varendaste minut i den kvinnans sällskap. blir alltid en massa skratt och flams och oftast ett och annat klokt ord. helt fantastiskt och fattar inte hur vi kan ha undgått varandra tidigare? för vi har (som det känns) känt varandra i flera hundra år och dar. fast inte på riktigt. men jo. lillevelina fick hon heta en gång. och det kan nog stämma. vilken komplimang för mig! hon är ju så himla gulligklokochbäst. tur att jag har så många fantastiska vänner. det är jag otroligt glad och tacksam över.

nu ska jag se på två avsnitt office, kanske tre, sen sova och upp och jobba och vara på bättre jobbhumör än idag.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback