fauwlunh

okej. landat i staden med färgen och korven. gårdagskvällen spenderades väl egentligen mest här hemma hos ems. vi var duktiga skördare och alla tre satt mest här och gjorde vad alla farmare måste göra, ta hand om sin skörd. blev även lite wii, men sammanfattat en lugn och skön kväll. i needed it. var dödstrött utan att veta om det. och nu är jag pigg igen. ska snart skörda lite och sen ner till faluby och se vad som bjuds där. jag vill finna mig ett par lovely lovely shoes. så jag är på jakt. vi får se hur det utvecklar sig. nu slavar emma i köket och jag funderar på att hjälpa till, lite frukost vore ju asnice och därför borde jag ju faktiskt hjälpa till. faktiskt. hur som haver. ska iväg och träffa mr forss lite senare också, ska bli ruskigt kul med tanke på att det var tusen år sen vi sågs.

hoppas bara det slutar regna så man kan vara utomhus. thats all i need liksom.

kärlek
lals

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Hej, såg ditt sms när jag skulle sova så det var därför jag inte svarade på det.

Det var underbart att ha dig här. Ha det bäst i Falun.

kram

2009-08-26 @ 13:45:56
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: Tack så jättemycket :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback